Karens Hus

Agendaforening NordVest har accepteret et tilbud om at etablere sig i det, der kaldes Karens Hus, beliggende Bispebjerg Bakke nr. 8. Selve huset har hidtil været benyttet af Københavns Idrætsforening og den umiddelbart omgivende grund hører ind under Vej og Park, Københavns Kommune.

Karens Hus er en villa, som er erklæret bevaringsværdig. Den er stor nok til at kunne huse flere interessegrupper. Det kan f.eks. være motionsgrupper, og på sigt en udviklingsgruppe for forsøg og eksperimenter, der alle har med bæredygtigt miljø at gøre.
Klik på billedet for at hente "Rapport vedr. projekt ”Karens Hus og Have”"

Fremtidige visioner

Hvordan skal det kunne lade sig gøre?                 Klik på billedet for at hente "Rapport vedr. projekt "Karens Hus og Have""

Vi forestiller os, at selve området omkring Karens Hus er et forsøgsområde, der er fælles for os alle. Og hvor alle, der melder sig til, kan deltage, og ikke mindst nyde det område, der er stillet til vores disposition. Hvor man kan komme og være med i opbygningen af alt det, som på sigt kan blive til glæde for borgere på Bispebjerg.

Arne bygger bro

Motiv fra haven